Welkom op mijn reisblog!

23 september 2019 - Holten, Nederland

Op 27 september vertrekken Suzan en ik naar Kenia om daar samen met Lieke 1100 kilometer af te leggen op de wielrenfiets om geld op te halen voor Water For Life. Met als doel zoveel mogelijk mensen toegang te geven tot schoon drinkwater.

Op het moment van schrijven hebben we al ongeveer 1700 euro opgehaald. Een ieder die hieraan heeft bijgedragen willen wij van harte bedanken. Al het geld is natuurlijk nog steeds van harte welkom.

Op dit moment zijn we druk met de voorbereidingen: de vluchten zijn geboekt, visa aangevraagd en goedgekeurd, eerste ronde vaccinaties gedaan, malariapillen opgehaald, overige noodzakelijke dingen liggen klaar.

Lieke is in Kenia ook druk met de voorbereiding, gisteren heeft ze onze fietsen bekeken (die nemen we natuurlijk niet mee maar zijn door Lieke plaatselijk geregeld), ziet er top uit. Er zijn nog wat laatste bestellingen in Nederland onderweg die we nog mee nemen naar Kenia.

We hebben zoveel mogelijk kilometers gemaakt op de vlakke Nederlandse ondergrond. Vele tips gehad van Wim van Bike Service Holten. Nog een paar dagen en dan is het zover...

Making memories on the bicycle! Het wordt 1 groot avontuur die jullie op deze blog kunnen volgen. Hopelijk lukt het mij om elke dag een stukje te schrijven. Mocht je op de hoogte willen blijven van een nieuw verhaal, meld je dan aan voor mijn mailinglijst.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    23 september 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Nelleke:
    24 september 2019
    Heel veel succes!!! Jullie gaan er vast een mooie tour van maken Nu al trots! Xxx
  3. Els Nijland:
    25 september 2019
    Heel veel plezier en alvast heel veel mooie memories toegewenst! Wordt vast een prachtige trip! Ik lees graag met jullie mee!
  4. Els Nijland:
    25 september 2019
    Heel veel plezier en alvast heel veel mooie memories toegewenst! Wordt vast een prachtige trip! Lees graag mee met je verslag!
  5. Miranda Nikkels-Valk:
    25 september 2019
    Héél veel succes (en plezier) meiden!!!
  6. Anneloes Muller - van der Molen:
    25 september 2019
    Heel veel succes! En vooral genieten!
  7. Annet:
    26 september 2019
    Lieve”skaties”, ontzettend veel plezier daar en toitoitoi op de fietse!!
  8. Ria en Marinus:
    27 september 2019
    Meiden, heel veel succes met jullie fantastische uitdaging en vooral "blijven genieten"